Naše nabídka
Kdo chtěl koupit hokejového Boba a Bobka, musel mít štěstí. Nebylo nijak výjimečné, že postavičky byly v obchodech vyprodány.
„Naše prodejní strategie byla taková, dát jich určitý počet na každý hrací den, na každé prodejní místo, abychom zajistili, že budou k dostání až do posledního dne šampionátu. Dá se říct, že se každý den vyprodali,“ říká v pořadu Agenda Vojtěch Šišma, šéf společnosti Footballmania, která pro hokejový šampionát v Česku zajišťovala oficiální merch – tedy oficiální prodej triček, mikin, dresů, puků nebo právě hokejových maskotů. V rozhovoru pro SZ Byznys dodává, že postaviček by se býval prodal i dvojnásobný počet.
Uvažujete o tom, že byste Boba a Bobka ještě přidělali a znovu nabídli? Mělo by to vůbec smysl, když je už po šampionátu?
Ano, zrovna dnes (28. 5., pozn. red.), před příjezdem do vašeho studia, jsme měli hovor se švýcarskými zástupci a jednáme o tom, abychom ještě mohli třeba do konce roku na trh uvést znovu další počty Bobů a Bobků. Vzhledem k tomu, jaký zájem přinesl šampionát o tyto plyšové maskoty, věříme, že smysl to má.